Wroc艂aw staje si臋 centrum sztuki pozainstytucjonalnej. "M艂ode pokolenie jest tajemnicze, tworzy w r贸偶nych zakamarkach"

Dnia wroc艂awski portal wyborcza.pl opublikowa艂 artyku艂 pod tytu艂em: "Wroc艂aw staje si臋 centrum sztuki pozainstytucjonalnej. "M艂ode pokolenie jest tajemnicze, tworzy w r贸偶nych zakamarkach"",

w kt贸rym pisz膮, 偶e "Naszym produktem eksportowym jest oczywi艣cie ceramika boles艂awiecka, kt贸ra na ca艂ym 艣wiecie ci膮gle utrzymuje si臋 na topie. Mo偶na wej艣膰 do sieciowych sklep贸w w Stanach Zjednoczonych i na p贸艂ce stoi ceramika z Boles艂awca - m贸wi Igor W贸jcik, dyrektor...".

Zach臋camy do przeczytania wiadomo艣ci na stronie portalu wyborcza.pl.