Wroc艂aw staje si臋 centrum sztuki pozainstytucjonalnej. "M艂ode pokolenie jest tajemnicze, tworzy w r贸偶nych zakamarkach"
Dnia wroc艂awski portal wyborcza.pl opublikowa艂 artyku艂
pod tytu艂em: "Wroc艂aw staje si臋 centrum sztuki pozainstytucjonalnej. "M艂ode pokolenie jest tajemnicze, tworzy w r贸偶nych zakamarkach"",
w kt贸rym pisz膮, 偶e
"Naszym produktem eksportowym jest oczywi艣cie ceramika boles艂awiecka, kt贸ra na ca艂ym 艣wiecie ci膮gle utrzymuje si臋 na topie. Mo偶na wej艣膰 do sieciowych sklep贸w w Stanach Zjednoczonych i na p贸艂ce stoi ceramika z Boles艂awca - m贸wi Igor W贸jcik, dyrektor...".
Zach臋camy do przeczytania wiadomo艣ci na stronie portalu wyborcza.pl.